Wednesday 27 January 2016


salam sejahtera salam satu malaysia ! *wah dah macam PM ha*

harini hari kedua aku ber blog (la sangat ><). aku buat blog ni utk suka suka je. hehe. tapi di samping suka suka tu kena la ada sebab munasabah dan bermanfaat kan. *dah kenapa nak buang masa tanpa sebab kan
so dalam blog ni aku akan share mcm mana kehidupan aku. oh btw aku dah kawen masa ni. just one month old our marriage (yeayyyy!)

kenapa nak tulis blog ni. hmmm

1. aku ni susah nak upload gambar dekat media social *jarang bukan xupload langsung tau. so kalau blog ni bole la aku tulis serba sedikit aktiviti dan kenangan yg aku ada. hiks
2. suka usha blog orang lain (tambah yang popular2 tu. suka nya sebab semua cantik2). Dorang membebel pasal aktiviti dorang and update dekat blog
3. aku ni suka bercakap so kalau nak suruh tulis bebanyak ni xd masalah la bg aku sebab dia ibarat mcm melepaskan bebel sorang2 dalam alam maya. wakaka.
4.dan banyak lagi.

actually dulu dah ada blog tapi terbengkalai =( pemalas nak update. so harap blog ni bole la aku share2 bnda berfaedah di samping mengabadikan cerita kisah diri ini. dan kisah ceritera cinta >.< *ecehhh haha


*no no dont curious yourself. chill please :p 

adiosss. see you again

xoxo
vanillais ><

No comments:

Post a Comment