Friday 29 January 2016

Hancur

hancurnya hati ini bila orang yang kte sayang cakap something not good about you.
aku terima hakikat aku ni seorang perempuan, seorang isteri. apa pun jadi isteri tetap di no 2 *i meant semua keputusan dan ketegasan no 1 dri suami 

bila orang cakap pasal benda yang ko sepatutnya memang buat benda tu and at the same time memang ko dah fikir benda tu dah lama. orang cakap ko xbuat. tak tahu nk explain mcm mana perasaan aku sekarang.
aku buat semua tu. serius aku buat sebelum ni :(

terlalu sedih. ntah la nak cakap mcm mana. orang cakap aku xbuat itu ini. berubah itu ini :(
ye betul xsalah nak berubah tpi bila orang point ko benda yang ko sebenarnya buat. tpi orang lain xpenah nampak dan sedar. haihh

aku sedih. sangat sedih.

terutama pasal rumah :( :( :( *nak nages masa tulis ayat ni



No comments:

Post a Comment